نرم افزار حسابداری نمایندگی در اصفهان

نرم افزار حسابداری نمایندگی در اصفهان

نرم افزار حسابداری نمایندگی در اصفهان

نرم افزار حسابداری نمایندگی در اصفهان

نرم افزار حسابداری سانیران نمایندگی در اصفهان | جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02166562214 تماس بگیرید

  • ۰
  • ۰

اطلاعات پایه

جهت وارد نمودن مقدمات تعریف تفضیلها و سایر پارامترهای مورد استفاده از نرم افزار ابتدا می بایست در قسمت اطلاعات پایه نسبت به تعریف آنها اقدام نمود .

معرفی اشخاص

در این فرم اطلاعات و مشخصات مربوط به کلیه اشخاص اعم از فرد  پرسنل سازمان و یا مشتریان و فروشندگان وارد می شود دقت شود تفکیک بین پرسنل سازمان و مشتریان و فروشندگان و با اعمال تیک این شخص مشتری می باشد انجام شود . در این فرم می توان با زدن دکمه سایر اطلاعات ، اطلاعات تکمیل تری را جهت استفاده و گزارشگیری ثبت نمود .

معرفی مراکز هزینه

کلیه مراکز هزینه قابل استفاده در سیستم می بایست از این فرم وارد شود برای این منظور ابتدا نام مرکز هزینه ، کد و نوع مرکز هزینه را وارد کرده و دکمه ذخیره را بزنید .

برای ادامه ی مطلب به سانیران بروید:آموزش حسابداری : اطلاعات پایه

  • ۹۴/۰۷/۱۵
  • نرم افزار حسابداری سانیران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی